blog profile links credits
mlm t'akhir kat tuaran

Photobucket

salam.. :) arie nie mlm t'akhir kat tuaran.. eheheh.. bsuk.. awl awl pagi.. ikut pacik n macik p keja.. truz antr ain la.. huhuh.. rndu masi la maw tdr d cnie ! nda ckup !! singkat sgt !! arie rabu mlm smpi.. jumaat pgi dah plg ! huu ??? kira2 brp arie 2 !! huhuh... jmp td pun.. jmp ngan adina je ! ngan kwn lama yg lain... lngsng xda !! hmm.. hrp hrp laa plan maw jln mgu dpn 2.. JADI ! insya Allah amin.. :) hmm.. law jd ! sgt sgt la bgs ! cuz ain rndu sgt ngan drg !! dah tak thn dah nak mnanggung rndu nie !! mst thn dpn tak dpt jmp !! ye la !! SPM !! HUHUHU !! > <


HMMM.. my beloved old fren !! plizz make my wish come true !! i really really wanna meet u all !! i miss u soooooo much !! i want 2 see u.. i want 2 released my hapy 2 u alls ! huhu... ;/ hopefully u all join next week !! insya Allah.. law xda aral melintang.. ain akn ikut taw !! ain akn usaha 2k jmp ma kmu smua !! :)

i luv u guys !!!!!!!!!!!! miss u too !! <3

#mlz nak ltk gmbr kasih syg frenship ! mlz nak cri.. huhu.. sory ! :P
Posted by Thursday, 22 December 2011 07:51 with 0 notes | add more notes | TOP

WELCOME


You've visited to sweet blog of mine.
Feel free to follow. I will be grateful if you do. cheers~

I'll try to follow your blog back. Just let me know your url, thank you ;)



INTRODUCING ME

This blog is officially owned by Ain Sofia.
I was borned in a pieces life on 6 of March at Sabah.
I love family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, fashion, photography, n others..!

Website: Facebook | Twitter | Blogskins

SHOUT WITH ME


ShoutMix chat widget

ARCHIVES




Theme by Marychee marychee.bs.com 2009-2011 © all rights reserved - powered by blogger. Older Newer