blog profile links credits
BORG ~~~ !! =='

hai.. kita b'jmp lg !!! ngee~~ ^^, borg bha.. xda pa2 maw bt.. eheh.. jd.. luahkan prsaan syak la..  cian kan..~~ :'( wakakakka...
  
                


     hmm.. kta td maw muntah... tp d asak jg,... bla bka jak tdung saji 2!!! pergghhh..... my favourite 2 jo !!! nasi serunding !! huhuhh... ^^, kmu nda prnh nmpk ??? alalla... cian bha... mari aq kasi tgk kmu aa...


      TAAADAAA~~~~ nie la rpa dia.. tp serunding dia ckit syak.. i2 yg nda brp.. ummphh 2 !! ehehe... naa.. taw uda kmu kan.. emm... maw resipi dia ??? tnya la MACIK aq.... :P aq pun nda taw.. maw bljr la nie.. hehe.. nnt law aq dpt uda.. aq gtaw kmu aa.. eheheh.... bha..pa lg maw d cita ???? psl c zawani ??!!
OMG !!! susa maw ckp sal 2.. huhuh.. nnt2 la aa.. law aq ada brita bru ttg dia.. ehehe.... :P ko maw tgk gmbr dia.... ????? seehhh... tak yah aa.. ahaha.. :D okay tata !! :P (larikan diri..==' )
Posted by Saturday, 24 September 2011 08:00 with 0 notes | add more notes | TOP

WELCOME


You've visited to sweet blog of mine.
Feel free to follow. I will be grateful if you do. cheers~

I'll try to follow your blog back. Just let me know your url, thank you ;)



INTRODUCING ME

This blog is officially owned by Ain Sofia.
I was borned in a pieces life on 6 of March at Sabah.
I love family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, fashion, photography, n others..!

Website: Facebook | Twitter | Blogskins

SHOUT WITH ME


ShoutMix chat widget

ARCHIVES




Theme by Marychee marychee.bs.com 2009-2011 © all rights reserved - powered by blogger. Older Newer